Wednesday 18 November 2015

Penat


Assalamualaikum ,,

hai alls :* aku nak cerita ni . hari ni Tuhan je tahu apa yang aku rasa. memang hari ini ada satu kelas tutor ekonomi jer , tapi . assignment semua nak kena siapkan. berlambak. tapi yang aku paling fedup , dengan perangai budak group assignment aku. astaghfirullahalazim . last minute cakap nak buat discussion , padahal aku dah ada janji dengan kawan aku nak keluar sama. rasa nak nangis , serius weii :'( aku rasa mungkin ahli group aku yang lain pun menyampah dengan perangai dia ni. korang bayangkan lah , semua masa kitorang , kena ikut dia. macam kalau dia free , suka-suki dia jer nak buat discussion. huhh. aku punya sakit hati dan geram tadi , sampai menangis ! sem depan , serius waa cakap , aku tak nak dah satu group dengan dia ni . perit ! serik ! betul lah kan orang cakap , makin kita dewasa , makin banyak ragam orang yang kita akan jumpa. and i have found one ! mohon Allah kuatkan hati aku bebanyak. aminn .  okay laa alls , got to go ~~ nak kena pergi discussion lah ni -_- saja update blog ni dulu , luah perasaan . haha .
okay bye

0 Apa kata anda ::

Post a Comment

 
Belong To Me ❣❣ Blogger Template by Ipietoon Blogger Template